Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 * Bestellen
* Bezorgen
* Retourneren
* Afrekenen
* Klachten
* Mijn klantgegevens

Bestellen

1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In Bestellen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop Afrekenen te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Afrekenen" te klikken.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten voor abonnees en voor lezers. Als u klikt op "Winkelwagen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op een te klikken , zit u al in het afrekenscherm kunt u het aantal op 0 zetten. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen door op + of - te drukken. Dan worden de juiste prijzen getoond.

5. Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel.  U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren. 
U kunt natuurlijk ook gewoon een account aan maken voor een nieuwsbrief of .

6. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

7. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

8. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de
klantenservice voor meer informatie.

9. Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u dan direct met de 
klantenservice van de webwinkel. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

 10. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode vooruitbetaling ,Waar onder iDEAL, Bancontact/Mister Cash, Sofort Banking, PayPal, of overschrijving. Let er wel op dat bij overschrijven het langer duur voor het op onze rekening staat, En producten worden pas verzonden als de betaling is bij geschreven.

11. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

Bezorgen

1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen 2 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Zij zullen uw bestelling binnen 2 werkdagen En op zaterdag bij u aanbieden. Let er wel op dat bezorgingen per land anders kunnen zijn.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.  Voor meer informatie zie kennisgeving die u ontvangt van PostNL.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling. Echter als u bestelling hoger is dan € 60.- zijn er geen verzendkosten indien uw bestelling bezorgt in Nederland of België. Andere landen moeten even contact op nemen als de verzendkosten niet vermeld staan bij afrekenen.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via "Mijn account" kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

 5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt normaal binnen 2 werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

6. Levert de Dashcam Specialist ook in het buitenland?
Ja. U kunt uw bestelling ook laten afleveren buiten Nederland. Hou er dan wel rekening mee dat de verzendkosten anders kunnen zijn dan u eigen adres.

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Hou er wel rekening mee dat het product in de originele staat moet verkeren en onbeschadigd moet zijn. Bij camera's is het dan belangrijk dat u de beschermfolie niet verwijderd is.  Voor u het product terug stuurt dient u dit te melden aan de klantenservice en die nemen dan weer contact met u op over de vervolgprocedure. Alleen onbeschadigde verpakkingen kunnen retour gezonden worden. Indien u een geheugenkaart uit de verpakking heeft gehaald wordt dit gezien als een beschadigde verpakking en kan dus niet retour.

 Retourneren

1
. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Hou er wel rekening mee dat het product in de originele staat moet verkeren en onbeschadigd moet zijn. Bij camera's is het dan belangrijk dat u de beschermfolie niet verwijderd is.  Voor u het product terug stuurt dient u dit te melden aan de klantenservice en die nemen dan weer contact met u op over de vervolgprocedure. Alleen onbeschadigde verpakkingen kunnen retour gezonden worden. Indien u een geheugenkaart uit de verpakking heeft gehaald wordt dit gezien als een beschadigde verpakking en kan dus niet retour.

Indien u na twee weken een product wilt retourneren, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
 

Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op meer manieren betalen: via
iDEAL, Bancontact/Mister Cash, Sofort Banking, PayPal, of overschrijving en via iDEAL, ook met creditcard.

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Soort gelijk is in België
Bancontact/Mister Cash, En vanuit Duitsland ,Oosterijk en andere landen Sofort Banking.

3. Wat is vooruitbetaling?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling of overschrijven, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

4. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Bij overschrijving is dit afhankelijk van uw bank. Betaald u met iDEAL, Bancontact/Mister Cash, Sofort Banking of Paypal.
Dan wordt de betaling direct verwerkt.

 5. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
U kunt uw product retour sturen en dan neemt de klantenservice vervolgens contact met u op.

6. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

 7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen en ook geen bericht heb ontvangen van de post voor aflevering, neemt u dan contact op met de klantenservice
. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice.

Mijn klantgegevens

1. Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via "Mijn account", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen. Let er wel op dat als u een zending verwacht of een bestelling heeft gedaan u niet ineens uw gegevens moet wijzingen. Als u bestelling is verwerkt gaan wij uit van de gegevens die we op dat moment hebben. Komt u er toch achter dat uw gegevens niet kloppen neem dan snel contact op met de klantenservice. Is u bestelling reeds verzonden kunnen we geen wijziging meer aan brengen aan het te leveren pakket. 

2. Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

3. Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

4. Is het noodzakelijk om me te registreren?
Nee hoor , u kunt altijd een product kopen binnen de webwinkel ook al heeft u zich niet geregistreerd.

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
Bij het inlogscherm van de webwinkel kunt u aangeven dat u wachtwoord vergeten bent. U kunt uw wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier" onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

6. Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Via "Mijn account" kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via "Mijn account", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen. Let er op dat u dit eerst doet voor u een bestelling plaatst of goedkeurt voor betaling. Wordt dit na dit alles gedaan ontvangt u geen bevestiging van u bestelling. Neem dan direct contact op met de klantenservice.

 

 

 

 

Dashcam Bij ons betaald u veilig

 

 

Blijf op de hoogte
Nieuwsbrief

Abonneer je meteen en je zult onze nieuwsbrief ontvangen!